ח"כ בוסו: "לא חוקקנו חוקי דת, מאלצים אותנו"

אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו: "לא חוקקנו חוקי דת, מאלצים אותנו"

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מעולם לא חלמנו לעסוק בחקיקה של חוקים דתיים, מגיעות כל מיני עתירות ומשנות את המצב, ואנו נאלצים לחוקק חוקים" | האזינו

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחוק החמת עבר בוועדת הבריאות בכנסת, יו"ר הוועדה התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "כמעט 30 שנה שהחכי"ם החרדים לא חוקקו חוקים דתיים, מעולם לא חלמנו לעסוק בזה, הבעיה היא, שמגיעות עתירות ומשנות את המצב הקיים, ואנו נאלצים לחוקק חוקים".

"כמו שלא מתערבים למנהלי בתי החולים איזה רופאים להביא, אז בואו לא נתערב להם בשיקול הדעת לנעשה בשטח בית החולים. כל מנהל יחליט מה לעשות בתחומו" טען בוסו. "הגיעו אליי מקרים שנה שעברה של אנשים שזקוקים להשגחה רפואית שיצאו מבית החולים כי לא רצו לעבור על איסורי תורה בגלל שבגץ התיר להכניס חמץ".

על הסערה סביב הרפורמה במערכת המשפט: "מהרגע שהוצגה הרפורמה, אין פרטנר בצד השני שאפשר לנהל מולו שיח. הידיים שלנו מושטות להידברות, הקואליציה נוהגת באחריות, לא באנו לנקר עיניים".

"בית המשפט לקח לעצמו סמכויות יתר. במדינה יהודית בג"ץ לא צריך להתערב בזה, מי שגר מארה"ב מרצונו לוקח את זה בחשבון מראש, יש לנו מדינה יהודית אחת" הוסיף בוסו.

האזינו לריאיון:

 

 



0 תגובות